Συχνές Ερωτήσεις

1.Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής μου κάρτας στον ιστότοπο σας;

Βεβαίως,όλες οι ηλεκτρονικές συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και συγκεκριμένα συναλλαγές που εμπεριέχουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα (όπως π.χ. αριθ. πιστωτικών καρτών, στοιχεία – δεδομένα χρηστών – πελατών κ.λπ.) διακινούνται με πλήρη ασφάλεια στο διαδίκτυο. Ταυτόχρονα εξασφαλίζεται η κρυπτογραφημένη πρόσβαση και ασφάλεια διακίνησης δεδομένων και ηλεκτρονικών συναλλαγών για τις συναλλαγές που λαμβάνουν χώρα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), όπου απαιτείται η χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

2.Δίδεται η δυνατότητα τηλεφωνικών παραγγελιών;

Φυσικά μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και τηλεφωνικά στο 2351026510 ή στο 6945964442 Δευτέρα-Παρασκευή 10.00-17.00.

3.Τι κάνω σε περίπτωση που το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό;

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό, ο χρήστης – πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε να ζητήσει, εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται – περιγράφεται στους όρους χρήσης, την επιστροφή του και τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον χρήστη – πελάτη μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες απο τη σχετική ειδοποίηση.Ειδικότερα θα πρέπει η συσκευασία του προϊόντος να μην έχει ανοιχτεί ή παραβιαστεί και να μην έχει αλλοιωθεί με κανέναν τρόπο. Σε περίπτωση που το/α προϊόν/τα δεν επιστραφει/ούν, κατά την ανωτέρω χρονική διάρκεια των δεκατεσσάρών ημερών(14), τότε η eldekor.gr δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή του/ς και, κατ’ επέκταση, να αρνηθεί την αντικατάσταση. Σημειώνεται οτι σε κάθε περίπτωση η επιστροφή του προς αντικατάσταση εκάστοτε προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν αυτό (π.χ. Τιμολόγιο Πώλησης – Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής Πώλησης κ.λπ.), καθώς και την πλήρη συσκευασία του. Ο τρόπος επιστροφής και αντικατάστασης των προϊόντων θα συμφωνείται προφορικά μέσω τηλεφώνου ή εγγράφως μέσω e-mail μεταξύ του χρήστη – πελάτη και της Εταιρείας. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η eldekor.gr έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον χρήστη – πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται ανάλογα με την κατάσταση των σχετικών προϊόντων.

4.Χρειάζεται να έχω λογαριασμό στον ιστότοπο σας για να υποβάλλω παραγγελία;

Δεν είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού μπορείτε να υποβάλλετε παραγγελία και ως επισκέπτης της σελίδας μας.

5.Πως μπορώ να είμαι σίγουρη-ος ότι η παραγγελία μου έχει υποβληθεί σωστά;

Θα παραλάβετε σχετικό email από εμάς με την επιβεβαίωση και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε το σχετικό email επιβεβαίωσης η παραγγελία σας δεν έχει καταχωρηθεί.

6.Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μέ χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας.

Μέσω Αντικαταβολής με επιπλέον χρέωση 2,50 ευρώ.

Με κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό σε έναν από του κάτωθι λογαριασμούς που διατηρεί η εταιρεία μας ELKO Ε.Ε.:

ALPHA BANK IBAN: GR32 0140 8400 8400 0200 2017 926

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ IBAN: GR37 01722 5500 0525 5095 4183 64

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ IBAN: GR12 0110 3730 0000 3730 0944 396

EUROBANK IBAN: GR23 0260 2100 0001 1020 1396 717

ATTICA BANK IBAN: GR52 0160 8710 0000 0008 5149 512

Στην περίπτωση κατάθεσης, παρακαλείσθε όπως αναφέρεται το ονοματεπώνυμό σας στο αποδεικτικό κατάθεσης και να το αποστείλετε με email για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε άμεσα στην προετοιμασία της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση απόστολής χρημάτων μέσω εμβάσματος από άλλη τράπεζα ο πελάτης επιβαρύνεται με τα συνολικά έξοδα του εμβάσματος και τα έξοδα του δικού του Τραπεζικού ιδρύματος αλλά και του δικαιούχου όπου στέλνει τα χρήματα, καθώς το τελικό ποσό, μετά από τις κρατήσεις και των δύο Τραπεζών, να αντιστοιχεί στο σύνολο της παραγγελίας.

Έαν έχετε επιλέξει ως επιθυμητό τρόπο πληρωμής την κατάθεση έχετε περιθώριο 3 εργάσιμων ημερών για να προχωρήσετε σε αυτή. Με το πέρας των τριών εργάσιμων ημερών η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αυτόματα.

Μέσω PAYPAL.

7.Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Για παραγγελίες εντός Ελλάδος ενδεικτικά αναφέρεται ότι:

Η παράδοση στις μεγάλες πόλεις γίνεται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Η παράδοση σε νησιωτικούς προορισμούς χρειάζεται 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Η παράδοση σε απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες περιοχές χρειάζεται 2-5 εργάσιμες μέρες.

Παραδόσεις προϊόντων γίνονται τις καθημερινές εκτός αργιών. Για παράδοση Σάββατο με courier υπάρχει επιπλέον χρέωση 3,50 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Την Κυριακή δεν γίνονται παραδόσεις.

Τα προϊόντα παραδίδονται στην Κύπρο σε 5 - 12 εργάσιμες ημέρες.

Με την επιφύλαξη να συντρέχουν εν προκειμένω εξαιρετικές ή απρόβλεπτες περιστάσεις ή γεγονός ανωτέρας βίας (όπως π.χ., ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφερόμενων, περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργίών, φυσικών καταστροφών, αδυναμίας επικοινωνίας με τον χρήστη – πελάτη κ.λπ.), θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας εντός του υπολογιζόμενου χρονικού διαστήματος που εμφαίνεται αντίστοιχα όταν επιλέγετε μέθοδο πληρωμής. Ο χρόνος παράδοσης, μπορεί να διαφοροποιηθεί αν η παραγγελία γίνεται σε περιόδους εορτών/αργιών κτλ. Παρόλα αυτά, καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν σε περιπτώσεις όπως προσαρμογή των προϊόντων στις απαιτήσεις του χρήστη – πελάτη, καθώς και ανάλογα με την περιοχή παράδοσης. Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί Σαββατοκύριακο ή αργία, η παραγγελία θα επεξεργασθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.Παραδόσεις προϊόντων γίνονται καθημερινές εκτός αργιών. Για παράδοση Σάββατο υπάρχει επιπλέον χρέωση, και η υπηρεσία αυτή πρέπει να ζητηθεί τηλεφωνικά πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Την Κυριακή δεν γίνονται παραδόσεις. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στην ημερομηνία παράδοσης, θα σας ενημερώσουμε σχετικά, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, και θα σας προσφέρουμε την επιλογή είτε να συνεχίσετε την αγορά ορίζοντας από την πλευρά μας νέα ημερομηνία παράδοσης, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία με πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας. Για τους σκοπούς των παρόντων όρων, η «παράδοση» της παραγγελίας σας θα θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί όταν εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, κάτι που θα αποδεικνύεται από την υπογραφή του αποδεικτικού παραλαβής της παραγγελίας στη συμφωνημένη διεύθυνση παράδοσης και που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μετάθεση σε εσάς της ευθύνης για τα σχετικά προϊόντα.

8.Ποιό είναι το κόστος της αποστολής της παραγγελίας μου;

ΕΛΛΑΔΑ

Για την αποστολή της παραγγελίας σας η εταιρεία μας συνεργάζεται με την ACS COURIER.

Για παραγγελίες άνω των 75 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για παραγγελίες άνω των 75 ευρώ με βάρος ίσο ή μεγαλύτερο των 5 κιλών δεν ισχύει η δωρεάν αποστολή.

Το κόστος αποστολής για όλη την Ελλάδα είναι 3,50 ευρώ για παραγγελίες βάρους κάτω των 5 κιλών.

Για παραγγελίες με βάρος ίσο των 5 κιλών και πάνω, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 1,50 ευρώ ανά κιλό.

Σημείωση: Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον κόστος 2,5 ευρώ.

Για παράδοση Σάββατο με courier υπάρχει επιπλέον χρέωση 3,50 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%

 

ΚΥΠΡΟΣ

Για την αποστολή της παραγγελίας σας η εταιρεία μας συνεργάζεται με την ACS COURIER.

Για παραγγελίες άνω των 150 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για παραγγελίες άνω των 150 ευρώ με βάρος μεγαλύτερο των 2 κιλών δεν ισχύει η δωρεάν αποστολή.

Το κόστος αποστολής για όλη την Κύπρο είναι 13,50 ευρώ για παραγγελίες βάρους έως 2 κιλών.

Για παραγγελίες με βάρος ίσο των 5 κιλών και πάνω, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 3,50 ευρώ ανά κιλό.

Για παράδοση Σάββατο με courier υπάρχει επιπλέον χρέωση και θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με την εταιρεία μας για να σας ενημερώσουμε για το επιπλέον κόστος.Την Κυριακή δεν γίνονται παραδόσεις.

9. Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα στην ιστοσελίδα σας;

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συναλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευρά σας ορισμένων προσωπικών σας στοιχείων. Σεβόμενοι απόλυτα τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, ζητούμε προσωπικά σας στοιχεία μόνο για τους σκοπούς και στα πλαίσια λειτουργίας του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Ο παρών ιστότοπος συνάδει με τις διατάξεις του Νόμου 2472/1997 περί «Προστασίας ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα» και του Νόμου 3471/2006 περί «Προστασίας προσωπικών Δεδομένων και ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες» ή κάθε άλλης σχετικής διάταξης, όπως κάθε φορά ισχύουν. Οι πληροφορίες που έχουν δοθεί εκούσια από τους χρήστες – πελάτες του παρούσας ιστοσελίδας, χρησιμοποιούνται από το κατάστημα για την άμεση και ουσιαστική επικοινωνία μαζί σας, καθώς και για την καλύτερη εξυπηρέτηση και εκτέλεση των παραγγελιών σας. Το κατάστημα δεν διανέμει ούτε μεταβιβάζει σε οποιονδήποτε τρίτο (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) που δεν συνδέεται με την Εταιρεία τις πληροφορίες των χρηστών – πελατών του, με την εξαίρεση τυχόν σχετικών διατάξεων νόμου και προς τις αρμόδιες και μόνο αρχές. Ο παρών ιστότοπος είναι σχεδιασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε η παροχή προσωπικών δεδομένων των χρηστών – πελατών να είναι απαραίτητη μόνο στην περίπτωση που οι τελευταίοι επιθυμούν να παραγγείλουν προϊόντα, να εγγραφούν στον ιστότοπο ή να επικοινωνήσουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον υπεύθυνο λειτουργίας αυτού. Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι χρήστε – πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται την ιστοσελίδα χωρίς να αποκαλύπτουν την ταυτότητά τους. Τα στοιχεία τα οποία δύναται να σας ζητηθούν είναι τα εξής: ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, πόλη, χώρα, τηλέφωνο/α επικοινωνίας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθώς και στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας (εφόσον επιλεγεί η χρέωση μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας). Τα ανωτέρω στοιχεία απαιτούνται και για την έκδοση των σχετικών (φορολογικών) παραστατικών και διατηρούνται στο οικονομικό αρχείο του καταστήματος. Περισσότερα (και ειδικότερα) για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της eldekor.gr μπορείτε να βρείτε στην ενότητα «Πολιτική Προστασίας Απορρήτου» της παρούσας ιστοσελίδας.