Αποστολές – Επιστροφές

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Για την αποστολή της παραγγελίας σας η εταιρεία μας συνεργάζεται με την ACS COURIER.

Για παραγγελίες άνω των 75 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί η παραγγελία του να παραδοθεί Σάββατο επιβαρύνεται με χρέωση 3,50 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για παραγγελίες άνω των 75 ευρώ με βάρος ίσο ή μεγαλύτερο των 5 κιλών δεν ισχύει η δωρεάν αποστολή.

Το κόστος αποστολής για όλη την Ελλάδα είναι 3,50 ευρώ για παραγγελίες βάρους κάτω των 5 κιλών.

Για παραγγελίες με βάρος ίσο των 5 κιλών και πάνω, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 1,50 ευρώ ανά κιλό.

Σημείωση: Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον κόστος 2,5 ευρώ.

 

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι:

Η παράδοση στις μεγάλες πόλεις γίνεται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Η παράδοση σε νησιωτικούς προορισμούς χρειάζεται 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Η παράδοση σε απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες περιοχές χρειάζεται 2-5 εργάσιμες μέρες.

Παραδόσεις προϊόντων γίνονται τις καθημερινές εκτός αργιών. Για παράδοση Σάββατο με courier υπάρχει επιπλέον χρέωση 3,50 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Παρακαλείσθε όταν επιλέγετε η παράδοση να γίνει Σάββατο, να λαμβάνετε υπόψιν τους ενδεικτικούς χρόνους παράδοσης που περιγράφονται ανωτέρω.

Την Κυριακή δεν γίνονται παραδόσεις.

Όλες οι τιμές εντός Ελλάδας περιλαμβάνουν Φ.Π.Α 24%.

 

ΚΥΠΡΟΣ

Για την αποστολή της παραγγελίας σας η εταιρεία μας συνεργάζεται με την ACS COURIER.

Για παραγγελίες άνω των 150 ευρώ και βάρους μικρότερου των 2 κιλών η αποστολή είναι δωρεάν.

Για παραγγελίες άνω των 150 ευρώ με βάρος μεγαλύτερο των 2 κιλών δεν ισχύει η δωρεάν αποστολή.

Σημείωση: Για αποστολές στην Κύπρο δεν υποστηρίζεται υπηρεσία αντικαταβολής και η πληρωμή της παραγγελίας μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση, κάρτα ή paypal.

Το κόστος αποστολής για όλη την Κύπρο είναι 13,50 ευρώ για παραγγελίες βάρους έως 2 κιλών.

Για παραγγελίες με βάρος ίσο των 2 κιλών και πάνω, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 3,50 ευρώ ανά κιλό.

Τα προϊόντα παραδίδονται στην Κύπρο σε 5 – 12 εργάσιμες ημέρες.

Παραδόσεις προϊόντων γίνονται τις καθημερινές εκτός αργιών. Για παράδοση Σάββατο με courier υπάρχει επιπλέον χρέωση και θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με την εταιρεία μας για να σας ενημερώσουμε για το επιπλέον κόστος. Την Κυριακή δεν γίνονται παραδόσεις.

Με την επιφύλαξη να συντρέχουν εν προκειμένω εξαιρετικές ή απρόβλεπτες περιστάσεις ή γεγονός ανωτέρας βίας (όπως π.χ., ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφερόμενων, περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών, φυσικών καταστροφών, αδυναμίας επικοινωνίας με τον χρήστη – πελάτη κ.λπ.), θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας εντός του υπολογιζόμενου χρονικού διαστήματος που εμφαίνεται αντίστοιχα όταν επιλέγετε μέθοδο πληρωμής. Ο χρόνος παράδοσης, μπορεί να διαφοροποιηθεί αν η παραγγελία γίνεται σε περιόδους εορτών/αργιών κτλ. Παρόλα αυτά, καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν σε περιπτώσεις όπως προσαρμογή των προϊόντων στις απαιτήσεις του χρήστη – πελάτη, καθώς και ανάλογα με την περιοχή παράδοσης. Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί Σαββατοκύριακο ή αργία, η παραγγελία θα επεξεργασθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Παραδόσεις προϊόντων γίνονται καθημερινές εκτός αργιών. Για παράδοση Σάββατο υπάρχει επιπλέον χρέωση, και η υπηρεσία αυτή πρέπει να ζητηθεί τηλεφωνικά πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Την Κυριακή δεν γίνονται παραδόσεις.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στην ημερομηνία παράδοσης, θα σας ενημερώσουμε σχετικά, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, και θα σας προσφέρουμε την επιλογή είτε να συνεχίσετε την αγορά ορίζοντας από την πλευρά μας νέα ημερομηνία παράδοσης, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία με πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας. Για τους σκοπούς των παρόντων όρων, η «παράδοση» της παραγγελίας σας θα θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί όταν εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, κάτι που θα αποδεικνύεται από την υπογραφή του αποδεικτικού παραλαβής της παραγγελίας στη συμφωνημένη διεύθυνση παράδοσης και που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μετάθεση σε εσάς της ευθύνης για τα σχετικά προϊόντα.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Αν για κάποιο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα τις παραγγελίας σας, πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας με email στο sales@eldekor.gr εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.  Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή κάποιου προϊόντος  είναι η αρχική συσκευασία των προϊόντων  να μην έχει ανοιχτεί, παραβιαστεί ή αλλοιωθεί με κανέναν τρόπο. Απαραίτητη είναι και η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς της επιστρεφόμενης παραγγελίας.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να φροντίσει για την ασφαλή επιστροφή των προϊόντων στο ακέραιο, επιλέγοντας την κατάλληλη συσκευασία και την κατάλληλη μεταφορική εταιρεία. Δεδομένου ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα παραληφθούν σε άριστη κατάσταση όπως προβλέπεται, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 30 ημερών, μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας κοινοποιηθεί, εξαιρουμένων τυχόν εξόδων αντικαταβολής και αποστολής. Εάν τα προϊόντα επιστραφούν μη πληρώντας τις ανωτέρω προϋποθέσεις η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.

Σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης οφείλει να μας ενημερώσει σχετικά εντός τριών (3) ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας του και θα αντικαταστήσουμε το προϊόν με δικά μας έξοδα αποστολής ή σε περίπτωση έλλειψης διαθεσιμότητας θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Μετά το πέρας των 3 ημερών θεωρείται ότι τα προϊόντα παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση και δεν δύναται να γίνει καμία αλλαγή – αντικατάσταση, ενώ η Εταιρεία δεν φέρει και δεν αναγνωρίζει απολύτως καμία ευθύνη για ελαττωματικά προϊόντα. Σε περίπτωση επιστροφής, αυτή θα πραγματοποιηθεί μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας κοινοποιηθεί. Τα έξοδα αντικαταβολής δεν επιστρέφονται.

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό λόγω κακής χρήσης του πελάτη η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη και το προϊόν δεν δύναται να επιστραφεί.

Ο πελάτης οφείλει να ελέγχει το δέμα τη στιγμή της παράδοσης από τον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας  και αν για οποιοδήποτε λόγο θεωρείτε ότι η κατάσταση του δέματος σας είναι μη αποδεκτή (εμφανώς χτυπημένα, βρεγμένα ή κατεστραμμένα δέματα, σκισμένη ή κατεστραμμένη συσκευασία) παρακαλούμε να μην παραλαμβάνετε την παραγγελία σας και να δηλώνετε άρνηση παραλαβής. Εν συνεχεία να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά στο  23510 25120 ή στο e-mail: sales@eldekor.gr  και εμείς θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για την διευθέτηση της παραγγελίας σας.

0
    0
    Καλάθι
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο κατάστημα